De când mă știu, m-a pasionat marketingul. Bine, la început, când nu știam cu ce se mănâncă, am fost atras de ideea de a promova altfel orice. Am făcut și fac asta cu Aviația, caut să o fac și în viața de zi cu zi, prin prisma job-ului. Un exemplu este acest vlog, realizat pentru o campanie la care am propus să ne folosim de spectaculozitatea oferită de Drift:
Aceasta este însă doar una dintre multele opțiuni prin care te poți promova, ca brand, prin intermediul motorsportului.
Din păcate însă, în țara noastră, această ramură este puțin promovată de media, motiv pentru care este greu – spre imposibil să atragi susținere financiară și să evoluezi, ca sportiv.
Nu cred în unicorni, iar pe Moș Crăciun l-am deconspirat încă de pe la 5 ani – pe cont propriu, dar cred că, dacă ar fi corect expus și înțeles, Motorsportul ar putea atrage mai multe investiții și în România. Și mai cred și că acest articol îți va da de gândit asupra acestui fapt :).
De ce ți-ai promova brandul prin motorsport?
- Pentru că susții oameni cu adevărat pasionați, care fac sacrificii imense pentru a face performanță.
- Pentru că vei susține dezvoltarea unui cadru legal în care pasionații de condus sportiv își pot desfășura pasiunea, iar traficul rutier normal va fi mai sigur.
- Pentru că îți vei asocia brandul cu sportul românesc, pasiunea și dorința de a performa.
- Pentru că la orice competiție de gen, indiferent că vorbim de autoslalom, time-atack, viteză în coastă, drift sau raliu, ai mii sau zeci de mii de oameni care vor recunoaște brandul tău, admirând concurenții.
- Pentru spectaculozitatea oferită spectatorilor atât la competiții, cât și online, prin fotografiile care se realizează.
- Pentru că ai un public captivat de ceea ce se întâmplă, care nu dă skip, nu schimbă canalul, nu are ad-block. La autoslalom, drift, drag sau time-atack, desfășurarea curselor are loc într-un cadru restrâns, cam ca la un meci.
Dar cum îți poți promova brandul prin motorsport?
Oh, sunt atât de multe opțiuni, însă nu am să îți spun decât câteva, întrucât contează foarte mult și specificul brandului tău sau ce îți dorești să promovezi.
- Prin personalizarea automobilelor de concurs.
- Prin personalizarea combinezonului pilotului/și copilotului, a căștii de protecție, a echipamentelor mecanicilor (în cazul competițiilor unde există și tehnici).
- Prin personalizarea padocurilor echipelor/concurenților.
- Prin organizarea de activări pentru public/clienți/parteneri. Tot la padocuri.
- Prin realizarea de materiale speciale, precum clipul pe care ți l-am prezentat mai devreme.
- Prin toate cele de mai sus, transformând sportivii sau echipele în ambasadori ai brandului tău.
- Prin susținerea separată, a evenimentelor de profil, asigurându-ți astfel o vizibilitate generală.
Deja te încântă ideea de a îți promova brandul prin motorsport? Lasă-mi un mesaj sau comentariu și te voi îndruma în acest sens!