Content writer în limba română

Content writer în limba română. Peste 5 ani de experiență jurnalistică în ajutorul tău:

  • Consiliere în vederea identificării modalităților de promovare editorială care ți se potrivesc.
  • Content writer în limba română și Copywriter, pentru conținutul website-ului sau magazinului tău online, în vederea unei mai bune indexări organice în motoarele de căutare – Google. Articole de blog care să capteze atenția, să aducă trafic pe site, să fidelizeze vizitatorii și chiar să îi transforme în clienți. 
  • Content writer în limba română de Comunicate de presă sau advertoriale, pe care să le publicăm pe site-ul Sebastian Radu, ori pe alte site-uri. 
  • Copywriting și content writing în limba română pentru newslettere. 
  • Administrarea conturilor Social-Media.
  • Copywriting pentru Headline-uri și texte în campaniile de comunicare.
  • Copywriting pentru campanii de Google Adwords.

content writer în limba română

Ce mă recomandă ca un bun content writer în limba română, copywriter și chiar PR:

Am început cu primul site de aviație din România, pilotmagazin.ro, apoi am scris pentru publicații precum evz.ro sau libertatea.ro, cu ocazia diverselor internshipuri.

În paralel, am fost Project Manager pentru aventuracard.ro, serviciu care oferea zboruri de agrement și lecții de pilotaj. Aici am îndeplinit mai multe roluri – de la PR până la organizare de evenimente, copywriting, administrarea conturilor Social-Media, campanii de promovare, relații cu clienții.

Începând cu 2014, vreme de un an, am scris advertoriale și am realizat content writing în limba română pentru avocatura.com unul dintre cele mai importante site-uri de promovare a  mediului avocațial.

Din 2015, timp de un an și jumătate, am fost content writer pentru cariereonline.ro. Am avut astfel ocazia să scriu articole și interviuri despre leadership, management, antreprenoriat, să ofer inspirație cititorilor, profesioniști în diverse arii de activitate. Tot în cadrul cariereonline.ro, pe lângă a fi content writer în limba română, m-am ocupat de realizarea newsletterelor și de adminsitrarea conturilor Social-Media.


În 2016, mi-am deschis acest blog, sebastian-radu.ro, sub sloganul “Cuvintele prind aripi”.

Sebastian Radu - content writer în limba română

Aici prezint noutăți din zonele mele de interes, dar în special povești din jurul nostru, ale unor oameni de la care avem ce învăța. Prin jurnalism și content writing vreau să ofer inspirație celorlalți membri ai societății.  Pe sebastian-radu.ro, printre articolele publicate, se numără campania “Early Mornings”, realizată în colaborare cu un videograf profesionist, care s-a bucurat de un real succes în mediul online, dar și campania „Oameni ai Aviației„.


Portofoliu. Colaborări pe proiect, în calitate de content writer în limba română și de copywriter:


FricaDeZbor.ro

În 2017 am demarat și seminarul „Nu îmi e frică să zbor„, prin care încerc să ajut, alături de partenerii de organizare, oamenii cu frică de zbor.  Iată cum a fost la prima ediție: https://goo.gl/i7OdfD

Totodată, am pus bazele portalului fricadezbor.ro, care, pe lângă faptul că îmi va fi lucrare de disertație, va constitui instrumentul de bază în ajutorarea celor care suferă de aerofobie. 


Sunt mereu încântat să cunosc oameni noi și să mă implic în proiecte freelance pe care să le dezvolt cu ajutorul know-how-ului acumulat.

Fiecare provocare pe care o întâlnesc este pentru mine un motiv de fericire. Nu există o bucurie mai mare decât aceea că munca și profesia mea își au utilitate pentru tot mai mulți oameni, prin ceea ce știu să fac: a fi content writer în limba română, ori copywriter.

Scrie-mi și hai să povestim despre cum te pot ajuta și pe tine:






Numele tău

Emailul tău

Subiect

Mesajul tău


Care sunt atribuțiile unui content writer?

Munca unui content writer presupune:

  • să verifice cuvinte cheie, să genereze cuvinte cheie ce ar putea reprezenta termeni de căutare în motoarele de căutare.
  • să redacteze articole pornind de la cuvintele cheie sau să scrie articole despre un anumit subiect/produs.
  • să se documenteze pentru un anumit domeniu, să învețe despre subiectul articolului, să identifice probleme și să găsească soluții la eventuale probleme ale vizitatorilor sau clienților.
  • să creeze sau să editeze conținutul pentru a informa vizitatorul, pentru a vinde serviciile/produsele firmei, și să convertească vizitatorul în client (necesită abilități copywriting)
  • să producă conținut interesant pentru vizitatori ce îi va face să rămână mai mult timp pe un site, sau să îl distribuie mai departe
  • să creeze conținut optimizat pentru motoarele de căutare, care să ajute firma în campaniile de Search Engine Optimization

Content Writer versus Copywriter

În timp ce un content writer sau redactor SEO scrie articole optimizate pentru motoarele de căutare, un Copywriter scrie articole bazate pe estetică, destinate marketingului, în încercarea de a transforma cititorii în clienți – cumpărători.