X

Cum să ajungi un blogger mai bun în 8 pași simpli

Blogging-ul reprezintă pentru unii un job full – time. Pentru alții însă, ca și în cazul meu, un mod de a se relaxa și de a își pune talentul pentru scris în slujba celor din jur, a cititorilor, din dorința de a inspira și de a lăsa ceva în urmă prin munca lor. A mea.

Dar asta nu înseamnă că noi, ăștia mai „boemi” de la urmă, nu ne dorim să fim mai buni.

Cum să ajungi un blogger mai bun?

M-am gândit puțin și am schițat opt aspecte pe care dacă le-ai implementa, te-ar ajuta să te dezvolți în online și să ajungi la un trafic mai bun și să câștigi tot mai multă apreciere.

  1. Găsește o nișă. Fă-ți o listă de articole

Care sunt pasiunile tale? La ce te pricepi cel mai bine? Conținutul site-ului tău ar trebui să reflecte toate acestea. Personal, mă pasionează subiectele sociale, dar și aviația, sporturile cu motor și călătoriile. Așa a luat naștere sebastian-radu.ro.

Despre ce ai vrea să scrii? Care sunt subiectele pe care ai vrea să le abordezi? Fă-ți o strategie în acest sens.

  1. Fă-ți un calendar al conținutului

Acum că știi despre ce ai vrea să scrii, programează-ți articolele viitoare într-un calendar. Te va ajuta să te organizezi și să rămâi focusat pe articolele pe care ți le-ai programat. Totodată, te va ține deoparte de procrastinare.

Ține cont să nu postezi pur și simplu! Testează-ți audiența. Când este mai activă? Oferă-le atunci informațiile promise. Te vei bucura clar de mai multă vizibilitate.

  1. Fii consecvent

Mulți „aruncă” articole în eterul internetului, doar de dragul de a avea ceva pe site. Tu ți-ai făcut un plan, rămâi consecvent ideilor tale.

  1. Fii unic

Vocea și părerile tale sunt unice și așa trebuie să fie și în mediul online. Nu copia pe nimeni, că nu o să te ajute la nimic. *Vezi punctul 6*

  1. Marketează-ți conținutul

Folosește-te de social media la capacitate maximă. Experimentează. Promovează-ți postările pentru a atrage cât mai mulți cititori. Share-uiește în grupurile relevante. Citește puțin despre SEO și aplică la fiecare articol publicat.

  1. Devino un personaj cu influență

Audiența mai degrabă ar urmări o persoană a cărei opinie are greutate într-un domeniu decât un simplu blogger. Poți să ajungi un influencer, considerat un reper în online pe un anumit domeniu, o persoană ale cărei păreri chiar contează, scriind în special articole pe o nișă, într-un mod profesionist. În timp, vei ajunge să fii considerat vocea aviației, de exemplu, căci la tine oamenii vor găsi articole bine dezvoltate din acest domeniu.

  1. Nu sta în anonimat!

Folosește un avatar. Folosește respectiva imagine în tot mediul online, pentru a fi ușor de identificat.

  1. Branding

Trebuie musai să ai un logo al blogului. Așa cum tu ai un avatar, și blogul tău trebuie să aibă unul. Acesta ar fi indicat să se regăsească și în semnătura email-ului, și pe orice alte materiale unde ar putea fi recunoscut sau asociat.

Trebuie să recunoaștem că, să ajungi să dezvolți un blog, nu este atât de ușor pe cât este să îl faci. Dar este cel mai bun exercițiu. Ești student la Jurnalism? La marketing? Fă-ți un blog. Va fi cea mai bună a investiție a ta, dar și cea mai bună practică. Motivația că dezvolți ceva al tău este mai puternică decât orice mândrie că ești în internship la „nu-știu-ce-firmă”. Desigur, are și internshipul rolul lui, dar asta e altă discuție.

Spor!

Ți-a plăcut acest articol? Arată-l și prietenilor tăi!
    Categories: Diverse
Sebastian Radu: Sebastian Radu - content writer în limba română. Sunt un jurnalist cu peste 5 ani de experiență în mediul online. Îmi place să descopăr oameni, să dau mai departe povești și noutăți din zonele mele de suflet: aviație, automobilism, social, management, tehnologie, călătorii și experiențe. Mai multe despre mine și acest site poți să citești în secțiunea „despre mine”: https://www.sebastian-radu.ro/sebastian-radu-despre-mine/