De ce este scăzută intensitatea luminii din avion la decolare sau aterizare?

De ce este scăzută intensitatea luminii din avion la decolare sau aterizare? Cu siguranță te-ai întrebat asta și poate chiar te-ai și speriat, atunci când s-a întâmplat.

Problema este că nimeni nu explică această procedură. Și nici de ce pasagerilor li se sugerează să ridice acoperitoarele de la hublouri.

Ei bine, decolarea și aterizarea sunt momentele critice ale zborului, iar procedura mai sus menționată se face pentru a obișnui ochii pasagerilor cu lumina naturală, în cazul unei evacuări de urgență.

Imaginează-ți că ești într-un loc nefamiliar, plin cu obstacole. Deodată, cineva stinge lumina și te pune să ieși cât poți de repede. Cam greu, nu? De aceea, procedurile din aviație impun stingerea luminilor din cabină și descoperirea geamurilor.

Mă bucur că am reușit să te lămuresc cu privire la întrebarea ‹De ce este scăzută intensitatea luminii din avion la decolare sau aterizare?›.

Sper ca pe viitor să nu te mai sperii când se întâmplă asta.

Cât de sigur este zborul?Frica de zbor pornește din necunoaștere. De aceea, alături de piloți ai Aeroclubului României, de psihologi și de reprezentanți ai celui mai bine pregătit department de Drept al Aviației din România, de la ONV Law, te voi invita, în curând, la seminarul “Nu îmi e frică de zbor”. Vei avea ocazia să afli informații din culisele curselor aeriene, cum funcționează “păsările de fier”, dar și cum îți poți învinge teama de a călători cu ele.

 

Urmărește pe Facebook #nuimiefricasazbor pentru a fi la curent cu noutățile.

Ți-a plăcut acest articol? Arată-l și prietenilor tăi!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*