Pegas aduce românescul printre corporatiști | Cum arată al doilea magazin Pegas din București și ce oferă

Îmi amintesc că prima bicicletă cu 2 roți pe care m-am urcat a fost un Pegas. Al bunicului meu. Deși avea pană și nu ajungeam în șa, l-am pedalat din picioare, o vară întreagă. La început stângaci, apoi ca un adevărat biciclist. Ca mine, mulți dintre voi ați învățat să pedalați cu și în șaua acestor biciclete.

Iar astăzi am aflat o chestie chiar faină: odată cu lansarea unui nou magazin Pegas, Andrei Botescu și Alexandru Manda, cei care au readus la viață brandul românesc, au pus bazele unei școli de ciclism, unde cei care nu știu să meargă cu bicicleta să învețe.

La patru ani de la relansarea brandului comunist de biciclete și la un an de la partenerierea cu un important investitor, brandul Pegas a inaugurat al 2-lea magazin, în cadrul unui important centru comercial din București. Aici, Andrei Botescu și Alexandru Manda, pun laolaltă nu doar biciclete și accesorii, ci și branduri românești importante.

Investiţia se ridică la 60.000 de euro, iar proiectul va cuprinde magazinul, de aproximativ 60 metri pătrați, o terasă de 40 de metri şi un depozit de 100 de metri.

„Ne-am propus să ne apropiem mai mult de zona angajaților din corporații și am gândit această clădire atipică unde ne dorim să experimentăm mai mult. Pe lângă gama noastră de biciclete recent lansată, vom avea și produse dezvoltate de noi, mai exact haine urbane, precum cămăși Brainconf sau șosete de la Cisnădie, pe lângă alte idei din zona de fashion. Mai mult, Pegas se îndreaptă spre tehnologiile noi. Pe lângă cele două proiecte de smart bike, E-bike și hometrainer VR kit, ne propunem ca în viitor să ne ocupăm mai mult de realitatea virtuală, astfel încât fabrica Pegas să devină fabrica viitorului,” explică Andrei Botescu, fondatorul Atelierelor Pegas.

Peste toate astea, aflu că Atelierele Pegas își doresc să lanseze o linie de denim pentru bicicliști cu producție în România, o linie de tricouri, dar și o colecție complexă de acccesorii cu care poți echipa bicicleta și cu care poți recondiționa Pegas-uri vechi. De asemenea, vor lansa și o colecție specială de biciclete custom pictate de artiști urbani.

Pentru aceast magazin, Pegas se așteaptă la vânzări de 300.000 euro/lună.

Pegas a trecut la un nivel superior prin atragerea unui investitor de anvergură.

Din comunicatul de presă, aflu că, prin parteneriatul cu Network One Distribution, brandul Pegas își va accelera dezvoltarea la nivel național și internațional. În urmatorii trei ani, Atelierele Pegas țintesc o creștere de zece ori a volumului de biciclete, până la 25.000 de bucăți anual și o cifră de afaceri de 5 milioane de euro.

Ți-a plăcut acest articol? Arată-l și prietenilor tăi!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*