X

Când totul se rezolvă cu o bere. Ultima reclamă de la Heineken arată cât de social și de empatic a devenit marketingul

Ultima reclamă de la Heineken arată cât de social și de empatic a devenit marketingul. Lansând o provocare pentru un grup în care fiecare avea o viziune diferită asupra aceluiași subiect, brandul de bere demonstrează că totul se poate rezolva cu o bere. Sau la o bere.

Acum nu știu ce să zic… dacă de vină este berea sau faptul că subiecții au posibilitatea de a dezbate liber subiectele asupra cărora au o viziune diferită.

Clipul merită văzut însă până la capăt:

 

Ți-a plăcut acest articol? Arată-l și prietenilor tăi!
Sebastian Radu: Sebastian Radu - content writer în limba română. Sunt un jurnalist cu peste 5 ani de experiență în mediul online. Îmi place să descopăr oameni, să dau mai departe povești și noutăți din zonele mele de suflet: aviație, automobilism, social, management, tehnologie, călătorii și experiențe. Mai multe despre mine și acest site poți să citești în secțiunea „despre mine”: https://www.sebastian-radu.ro/sebastian-radu-despre-mine/