X

Promovare neconvențională pentru brandul tău: pe o mașină de Drift

Promovare neconvențională pentru brandul tău. De asta ai nevoie pentru a ieși în evidență, a rămâne în memoria colectivă și a fi prezent în imagini spectaculoase (cu numele).

În continuare am să îți dau o idee despre cum să faci asta, cu un buget destul de mic. Un bun prieten dintre ai mei, pilot și instructor emerit de Drift, își caută sponsori al căror nume să îl pună pe mașina de competiție.

Acum o să deschizi un tab nou în browser și o să cauți ce este Driftul. În câteva cuvinte îți pot spune că este cea mai spectaculoasă ramură a motorsportului. Detaliat, am scris aici despre acest sport, cât și despre pilotul cu pricina, Marius Mitrache. În continuare am să las și o prezentare a lui, pentru a îl cunoaște mai bine:

Promovare neconvențională pentru brandul tău. Ce presupune sponsorizarea?

Marius are în plan participarea la 5 competiții anul acesta, la care vin, în public, aprox. 20.000 de spectatori/eveniment. Majoritatea în țară, dar una și peste hotare.

Alegând să îl sponsorizezi, vei contribui, indirect, la dezvoltarea acestei ramuri a motorsportului în România. În același timp, așa cum am mai spus, vei avea parte de promovare neconvențională pentru brandul tău și chiar de lecții de conducere defensivă pentru angajați/colegi.

Mai multe despre cum puteți să vă ajutați unul pe altul, puteți discuta chiar voi. Succes!

    Ți-a plăcut acest articol? Arată-l și prietenilor tăi!
    Sebastian Radu: Sebastian Radu - content writer în limba română. Sunt un jurnalist cu peste 5 ani de experiență în mediul online. Îmi place să descopăr oameni, să dau mai departe povești și noutăți din zonele mele de suflet: aviație, automobilism, social, management, tehnologie, călătorii și experiențe. Mai multe despre mine și acest site poți să citești în secțiunea „despre mine”: https://www.sebastian-radu.ro/sebastian-radu-despre-mine/